Jazz 2000

ترول،دانلود،جک،بازی و ...

مرد عنکبوتی شگفت انگیز – The Amazing Spider Man PC Game

| دانلود بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز – The Amazing Spider Man برای کامپیوتر |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BlackBox بازی The Amazing Spider Man با لینک مستقیم ##

 

مرد عنکبوتی شگفت انگیز   The Amazing Spider Man

 

توضیحات بازی: یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود.

بازی در نیویورک اتفاق می افتد و در طول بازی می توانید Time Square را مشاهده کنید که قبلاً مانند آن را در بازی Prototype دیده بودید. برخی از محیط های بازی به بازی Prototype شباهت دارند. دوربین جدیدی برای بازی طراحی شده که در سمت راست و بالای مرد عنکبوتی قرار می گیرد و حرکات او را به شکل بسیار خوبی به نمایش درمی آورد. همان طور که گفتیم، قابلیت Web Rush قدرت جدیدی است که استودیوی Beenox به بازی اضافه کرده است. با استفاده از این قدرت مرد عنکبوتی می تواند به آرامی حرکت کند و کارهای بی سر و صدای زیادی انجام دهد.

این موضوع می تواند در قسمت هایی به شما کمک کند که مبارزه های بسیار سختی را در پیش خواهید داشت. با زدن یک دکمه، مرد عنکبوتی می تواند مانند هنرمندان پارکور حرکت کند و دشمنش را در زمان کوتاهی تار پیچ کند! با استفاده از قدرت Web Rush می توانید در برخی قسمت ها سرعت مرد عنکبوتی را نیز زیاد کنید.

دانلود درادامه مطلب.............

 


ادامه مطلب

سیاره گمشده ۳ – Lost Planet 3 Pc Game

| دانلود بازی سیاره گمشده ۳ – Lost Planet 3 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Lost Planet 3 با لینک مستقیم ##

 

سیاره گمشده 3   Lost Planet 3

 

توضیحات بازی: سیاره گمشده ۳ بازی سوم شخص تیراندازی توسعه یافته ای می باشد و توسط کپکام برای ویندوز مایکروسافت ساخته دشه است، و همچنین برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است. در بازی سیاره گمشده، شرایط فوق العاده و ادامه بازی Lost Planet 2می باشد و در همان سیاره EDN III. این بازی یک رویکرد روایت محور تر به مبارزات انتخاباتی شبیه به نسخه قبلی را دارد. این بازی فضایی تفاوتی نسبت به نسخه های قبلی دارد و فضایی اکشن آن، شرایطی مانند بازی Dead Space را به وجود آورده است. داستان بازی بر اساس اکشن و حالت های Survival Horror نوشته شده و همین موضوع باعث جذاب تر شدن این بازی نسبت به نسخه های قبل شده است، بعد از عرضه دو نسخه از این سری از بازی ها، بازیکنان در نقش شخصیتی به نام جیم قرار می گیرند، او عضو یکی از اولین کلونی هایی است که راهی سیاره یخ زده E.D.N III شده و یکی از کارگرانی است که با کار کردن زیاد و جمع آوری پول، سعی می کند زندگی خوبی را برای همسرش به ارمغان بیاورد.

گیم پلی بازی بیشتر شبیه به بازی اول با یک داستان ماجراجویی محور خواهد بود، به جای نسخه دوم نیز که روایت جالبی از بخش Co-Op و مبارزات انتخاباتی سخت و سنگین، جایگزین آن خواهد شد. با استفاده از امکانات ماموریت مبتنی بر بازی، بازیکنان می تواند انتخاب کند که در مأموریت های اصلی، یا برای کمک به مستعمره نشینان همکار در این سیاره ، از آن امکانات استفاده کنند.

دانلود در ادامه مطلب.................


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:دانلود بازی سیاره گمشده 3,دانلود بازی lost planet 3, توسط 

چرخ دنده‌های جنگ  – Gears Of War  PC Game

| دانلود بازی چرخ دنده‌های جنگ  – Gears Of War  برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه BlackBox بازی Gears Of War برای کامپیوتر – PC ##

 

چرخ دنده‌های جنگ    Gears Of War

 

توضیحات بازی: داستان نسخه ی سوم Gears of War بیشتر به معرفی شخصیت قهرمانان بازی میپردازد و همچنین شما ماموریت های بسیار زیبا و نفس گیری نیز مانند نسخه های قبل شاهد خواهید بود . داستان بازی به دو ، سه سالی بعد از پایان نسخه دوم برمیگردد انجایی که قهرمان اصلی بازی که مارکوس نام داشت به این پی برد که شاید پدر او زنده باشد و به جستجو او میپردازد. زیبایی  و امتیاز بالای این بازی به ویژگی های خوبی که دارد برمیگردد که امتیاز هایی نظیر گرافیک بالا، سلاح های پیشرفته و با تکنولوژی بالا و همچنین امکانات خوبی که به مخاطب داده میشود.وجود بازی گروهی و داشتن چندین یار در مراحل بازی ، که شما دیگر در این بازی از گذراندن مراحل یکنواخت تک نفره بازی های دیگر رنج نمیبرید . بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان بعنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به دام که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است (اگر نسخه‌ی دوم را بازی کرده باشید دلیلش را می‌دانید!) می‌رسید.

 دانلود در ادامه مطلب........


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:دانلود بازی gears of war, توسط 

جنگ نهایی رم ۲ – Total War Rome 2 Pc Game

| دانلود بازی جنگ نهایی رم ۲ – Total War Rome 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Total War Rome 2 با لینک مستقیم ##

 

جنگ نهایی رم 2   Total War Rome 2

 

توضیحات بازی: سری جنگ های رم همواره در مورد تعادل و تعارض در مقیاس کوچک و بزرگ بوده است، و رم II است که به نتیجه گیری در مورد جنگ های آنپرداخته است. در تلاش خود را برای فتح اروپای باستان، شما رییس ژنرال ها و جنگ سالاران هستید و برای فرمان، جلوگیری از سیاسی بازی از رقبای خود، و راه اندازی سپاه از سربازان را از طریق خیابان ها و حومه شهر به نفوذ خود می افزایید. مجموع جنگ: رم II استادان تنش ناشی از افزایش خشونت در هر دو مقیاس حماسی و شخصی می باشد.حالت مبارزات جنگ ها به طور چشمگیری برای رم دوم گسترش یافته است. کشورهای قابل گسترش و جناح بندی ها تا حد زیادی به همان روند رم ۱ هست، اما نقشه مبارزات انتخاباتی بسیار بزرگتر است، و خاک دوباره سازمان دهی شده است تا منعکس کننده تفاوت بین اجنبی و فرهنگ متمدن است.

داستان بازی در جمهوری رم می گذرد. در طول داستان با انتخاب ژولیوس سزار توسط بازیکن ، جمهوری رم رفته رفته تبدیل به امپراطوری رم می شود. در کنار کشور رم ، کشورها و قوم های دیگری مثل اشکانیان در ایران ، سوبیان در آلمان ، قوم گل ها در فرانسه ، اعراب در مصر ، یونانیان در مقدونیه و… در بازی وجود دارند.به گفته سازندگان ، حوادث و جنگ ها در جزایر ، دریاها ، خشکی ، سواحل به وقوع می پیوندند. سبک های مبارزه در بین سربازان تنوع زیادی پیدا کرده است. هر قبیله و قوم دارای یک تاکتیک جنگی مخصوص به خود است. نحوه لشکرکشی در پیروزی سهم مهمی دارد ، می توانید به آرامی از یک منطقه گذر کنید بدون آن که صدمه ای ببینید ، یا در هنگام لشکرکشی دچار کمین دشمن شده و تمام سربازها نابود شوند. در این نسخه تاکتیک محاصره نیز پیشرفت زیادی داشته و می توان بدون زحمت شهر یا لشکرهای گوناگون را ابتدا محاصره و سپس نابود کرد.

دانلود در ادامه مطلب............


ادامه مطلب

جنون سرعت: فرار -  Need For Speed The Run PC Game

| دانلود بازی جنون سرعت: فرار – Need For Speed The Run برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BlackBox بازی NFS The Run با لینک مستقیم ##

 

جنون سرعت: فرار   Need For Speed The Run

دانلود در ادامه مطلب.............

 

توضیحات بازی: داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم.

در این نسخه پلیس ها نیز حضور خواهند داشت ولی کمی متفاوت تر از همیشه. آن ها به صورت گسترده در تمام نقاط ایالت حضور دارند که بیشترشان برای بازیباز مزاحمت ایجاد می کنند. یکی از مسائل عجیب تر که قبلاً نظیرش را مشاهده نکردیم قابلیت Takedown کردن اتومبیل بازیباز به وسیله هلیکوپتر های پلیس می باشد! وقتی اتومبیل شما در سیستم GPS آن ها ظاهر شود، سریعاً شما را پیدا نموده و از فاصله ای نه چندان دور شروع به تیر اندازی می کنند. تنها از یک راه می توان آن ها را گمراه کرد و آن هم رفتن به درون تونل ها و جاده های فرعی می باشد. یکی دیگر از جزئیات جدید این بازی، سیستم درگیری با پلیس ها می باشد. اگر شما در نسخه های قبلی توسط پلیس متوقف می شدید، دیگر راهی برای فرار نبود اما در این نسخه اگر پلیس اتومبیل شما را متوقف سازد شما می توانید با درگیر شدن با پلیس ها از دست آن ها فرار کنید. علاوه بر آن می توان در همین حین اتومبیل پلیس را سرقت نمود و با سرعت هرچه تمام تر از آن منطقه دور شد.

بخش چند نفره بازی همانند نسخه قبلی خواهد بود. شایان ذکر است که تمامی مپ های این بخش در قسمت تک نفره نیز وجود دارند. بیشتر امکانات بخش Autolog پیشرفته تر شده اند. برای مثال قابلیتی جدید در این بخش وجود دارد که امتیاز ها و پیشرفت های شما را به صورت لحظه ای نمایش می دهد.

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:دانلود بازی need for speed the run, توسط 

این یکی از بازی های زیبا با حجم کم و چاشنی اعتیاد است!

حتما دانلود کنید چون این ورژن دارای 250 اسلحه است!

پسورد:www.downloadha.com

منبع:www.downloadha.com

لینک دانلود:دانلود بازی

 


 

این فشرده ساز بسیار پر قدرت اما کم حجم می باشد.

پسورد:بدون پسورد

حجم:1.2 مگابایت

لینک دانلود:دانلود فشرده ساز jzip

نوشته شده در تاريخ شنبه 30 شهريور 1392برچسب:دانلود فشرده ساز کم حجم،دانلود فشرده ساز jzip, توسط طاهاپورمند

این بازی از بازی های زیبا با فرمت فلش است.

هم اکنون می توانید آن را در همین وبلاگ به صورت رایگان دانلود نمایید.

حجم:7.7 مگابایت

پسورد:بدون پسورد

لینک دانلود:دانلود

هر گونه کپی برداری بدون ذکر و لینک کردن آدرس وبلاگ ممنوع است و حرام می باشد!

نوشته شده در تاريخ شنبه 30 شهريور 1392برچسب:دانلود بازی sss،دانلود super slime soccer،دانلود بازی فوتبال کم حجم, توسط طاهاپورمند
Software name User interface License Size   
WinRAR x86 (32 bit) 4.20 Graphic and command line Trial 1481 KB
WinRAR x64 (64 bit) 4.20 Graphic and command line Trial 1617 KB
RAR 4.20 for Linux Command line only Trial 916 KB
RAR 4.20 for Linux x64 Command line only Trial 956 KB
RAR 4.20 for FreeBSD Command line only Trial 893 KB
RAR 4.20 for Mac OS X Command line only Trial 389 KB
WinRAR interface themes Graphic only Free  
Obsolete RAR versions Misc (Pocket RAR, RAR/DOS, etc.)    

 

Localized WinRAR versions
Language Version Size   
Arabic (32 bit) 4.20 1520 KB
Arabic (64 bit) 4.20 1653 KB
Armenian (32 bit) 4.20 1524 KB
Armenian (64 bit) 4.20 1657 KB
Azerbaijani (32 bit) 4.20 1527 KB
Azerbaijani (64 bit) 4.20 1661 KB
Belarusian (32 bit) 4.20 1526 KB
Belarusian (64 bit) 4.20 1659 KB
Bulgarian (32 bit) 4.20 1527 KB
Bulgarian (64 bit) 4.20 1663 KB
Catalan (32 bit) 4.20 1570 KB
Catalan (64 bit) 4.20 1703 KB
Chinese Simplified (32 bit) 4.20 1574 KB
Chinese Simplified (64 bit) 4.20 1709 KB
Chinese Traditional (32 bit) 4.20 1710 KB
Chinese Traditional (64 bit) 4.20 1843 KB
Croatian (32 bit) 4.20 1527 KB
Croatian (64 bit) 4.20 1660 KB
Czech (32 bit) 4.20 1646 KB
Czech (64 bit) 4.20 1779 KB
Danish (32 bit) 4.20 1523 KB
Danish (64 bit) 4.20 1656 KB
Dutch (32 bit) 4.20 1841 KB
Dutch (64 bit) 4.20 1975 KB
English (32 bit) 4.20 1481 KB
English (64 bit) 4.20 1617 KB
Estonian (32 bit) 4.20 1551 KB
Estonian (64 bit) 4.20 1693 KB
Finnish (32 bit) 4.20 1524 KB
Finnish (64 bit) 4.20 1657 KB
French (32 bit) 4.20 1562 KB
French (64 bit) 4.20 1695 KB
Georgian (32 bit) 4.20 1521 KB
Georgian (64 bit) 4.20 1654 KB
German (32 bit) 4.20 1581 KB
German (64 bit) 4.20 1729 KB
Greek (32 bit) 4.20 1533 KB
Greek (64 bit) 4.20 1667 KB
Hebrew (32 bit) 4.20 1515 KB
Hebrew (64 bit) 4.20 1649 KB
Hungarian (32 bit) 4.20 1514 KB
Hungarian (64 bit) 4.20 1648 KB
Indonesian (32 bit) 4.20 1539 KB
Indonesian (64 bit) 4.20 1689 KB
Italian (32 bit) 4.20 1610 KB
Italian (64 bit) 4.20 1745 KB
Japanese (32 bit) 4.20 1641 KB
Japanese (64 bit) 4.20 1755 KB
Korean (32 bit) 4.11 1580 KB
Korean (64 bit) 4.11 1711 KB
Lithuanian (32 bit) 4.20 1554 KB
Lithuanian (64 bit) 4.20 1688 KB
Macedonian (32 bit) 4.20 1516 KB
Macedonian (64 bit) 4.20 1650 KB
Norwegian (32 bit) 4.20 1523 KB
Norwegian (64 bit) 4.20 1656 KB
Persian (32 bit) 4.20 1519 KB
Persian (64 bit) 4.20 1652 KB
Polish (32 bit) 4.20 1561 KB
Polish (64 bit) 4.20 1695 KB
Portuguese (32 bit) 4.20 1519 KB
Portuguese (64 bit) 4.20 1652 KB
Portuguese Brazilian (32 bit) 4.20 3110 KB
Portuguese Brazilian (64 bit) 4.20 3243 KB
Romanian (32 bit) 4.20 1520 KB
Romanian (64 bit) 4.20 1654 KB
Russian (32 bit) 4.20 1612 KB
Russian (64 bit) 4.20 1748 KB
Serbian Cyrillic (32 bit) 4.10 1495 KB
Serbian Cyrillic (64 bit) 4.10 1622 KB
Serbian Latin (32 bit) 4.10 1519 KB
Serbian Latin (64 bit) 4.10 1648 KB
Slovak (32 bit) 4.20 1628 KB
Slovak (64 bit) 4.20 1762 KB
Slovenian (32 bit) 4.20 1510 KB
Slovenian (64 bit) 4.20 1653 KB
Spanish (32 bit) 4.20 1572 KB
Spanish (64 bit) 4.20 1705 KB
Swedish (32 bit) 4.20 1523 KB
Swedish (64 bit) 4.20 1656 KB
Thai (32 bit) 4.20 1528 KB
Thai (64 bit) 4.20 1729 KB
Turkish (32 bit) 4.20 1544 KB
Turkish (64 bit) 4.20 1679 KB
Ukrainian (32 bit) 4.20 1579 KB
Ukrainian (64 bit) 4.20 1660 KB
Uzbek (32 bit) 4.20 1530 KB
Uzbek (64 bit) 4.20 1673 KB
Valencian (32 bit) 4.20 1672 KB
Valencian (64 bit) 4.20 1716 KB
Vietnamese (32 bit) 4.20 1564 KB
Vietnamese (64 bit
 

منبع:rarlab

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:دانلود وینرار,دانلود نرم افزار فشرده ساز,دانلود وینرار به زبان فارسی,winrar persian, توسط طاهاپورمند

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

  • تایم نت
  • نینا چت